tiistai 5. kesäkuuta 2012

Pyllynpehmikkeitä

Oon täällä leikellyt matonkuteita. Joka paikka on täynnä nöyhtää ja silppua. Ei ihan mun lempipuuhaa. Toiset pitää sitä kovinkin terapeuttisena. Kärsimättömälle luonteelle siinä on kuitenkin se yksi työvaihe liikaa. Välillä teinkin niin, että virkkuutyö oli kiinni toisessa päässä ja lakana toisessa ja sit aina välillä leikkasin ja välillä virkkasin.

Kuteet virkkasin isoäidinneliöiksi kasin koukulla ja niistä tuli puutarhapenkkiin istuinaluset. Koon puolesta vois ajatella, että lähinnä lapsille, mutta perän mukaan noita voi kyllä yhdistellä aikuisellekin sopivaksi.



Tossa kuvassa muuten pilkistää myös huvittavat virkatut pöytäliinan painot, joita päätin olla sen kummemmin esittelemättä. Typerästi muutenkin niputettu toi pöytäliina, mutta täällä myrskyssä mikään muuten pysy paikoillaan.



Nää sopii kyllä mun mielestä kesään ja hienostelemattomaan maalaistyyliin. 









2 kommenttia:

  1. hei hienot! ja tiiäks mä oon just kans suunnitellut samantyyppisiä keittiöntuoleihin, mut en oo vielä ehtinnä, tarttee kokeilla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo aivan, keittiöönkin olis tosi kodikkaat! Meillä on keittiössäkin penkki, en ehkä siihen, mutta vot jos olis jotku pinnatuolit...En kyl osais tehdä niiden muotoista...

      Poista