tiistai 27. maaliskuuta 2012

Siinä sivussa

Mulle ei sovi sellanen hieno aate, että tehdään ensin yksi työ loppuun. Pitää olla monta hommaa kesken, muuten ei tuu mitään. Ehkä se toisista näyttää siltä, että mikään ei valmistu, mutta sehän on aivan virheellinen havainto tietenkin.

Mulla on virkkuutöissä menossa yksi vähän isompi työ ja selkeesti sen loppuunsaattamiseksi on suorastaan edullista, että tekee välillä jotain muuta. Ei sitä vaan jaksa yhtä ja samaa. Kun tekee väliin jonkun kivan pienen jutun, niin on taas paljon mukavampi palata sen alkuperäisen pariin.

Tämä verkkoinen amppeli tai roikkuva kukkamaljakon (lasipurkki) pidike siis toimii tällä hetkellä motivaation nostattajana. Ja on muutes myös lahja naapurin mummolle. Tällaisia täytyy kyllä saada omallekin verannalle. Ohje on Suuri Käsityö -lehdestä ja lankana Mandarin Petit egyptiläinen (?) puuvillalanka, joita kivasti äidiltä sain monta kerää.


Tein kyllä myös yhden muffinssin "välityönä". Naapuriin ehkä lähtee tämäkin. Tästä tuli muutes hyvä. Eli oliks tää nyt viides vai kuudes. Harjoittelu tuottaa tulosta, jee. Sitä egyptiläistä lankaa tämäkin.




Mutta illalla jatkuu uudella innolla taas sen isomman työn näpertäminen (seuraavaan amppeli-inspiraatioon asti).




1 kommentti:

  1. Joo mä oon kyllä samaa mieltä, pitää olla monta rautaa menossa. Voi sit välillä vaihdella jossei jaksa jotain, niin ehkä sit jotain muuta. Hieno muhvini! Mun on pitänyt monta kertaa tehdä yks rinsessakakku, ehkä nyt koklaan...:)

    VastaaPoista