sunnuntai 19. helmikuuta 2012

Liian iso pala (mattoa)

200 pylvästä! Kerroksella 17. Urakka päättyy kerrokseen 24. Argh. Kierrosajat kasvaa ja kasvaa ja kasvaa. Ja mä en enää jaksa...Oli pakko tehdä välillä pari muffinssia (nyt mä en kyllä jaksa enää niitäkään).

Joo siis ekat yhdeksän kerrosta matosta oli silleen, et tää on tosi hauskaa ja nopeesti tulee valmista ihan varmasti. Yhdeksän jälkeen muutama oli ihan kivaa, mutta ei niin kivaa (esikoisen sanonta). Ja nyt sitten...voi äly, selviytymistä. Lopputulokseen keskittymistä. Mä tarvin tän maton!

Tässä pieni tirkistys teillekin:



No, kaveri lähtee mökille mukaan, joten eiköhän siellä tule valmista. Mukaan pitää muistaa ottaa myös lisää kudetta. Mattoon menee ohjeen mukaan 3,8 kg ontelokudetta, mutta mulla ei ole mennyt vielä edes kiloa. Mihin ne loput laitetaan?


3 kommenttia:

  1. Mä luulen, että loput kuteet laitetaan siskon mattoon :)

    VastaaPoista
  2. Mitä se ONTELO oikein meinaa????

    VastaaPoista
  3. Tää on kato tällasta hauskaa onttoa putkea. Et ei suikaletta. Se nimihän vois olla onttelokude, mut vähän se ehkä kuulostaa tyhmälle.
    Kohta on Matto Mattoinen valmis...

    Tää vastaus tulee kai nimettömänä, kun oon kännykässä...

    VastaaPoista