sunnuntai 22. huhtikuuta 2012

Erikoisväritteinen kukkahuivi

Olipa hauskaa tehdä tämä huivi toisen kerran. Huomasin heti ohjeen alussa, että olin tehnyt ekan huivin jokseenkin ohjeesta poiketen. Et ei se ohje ollutkaan virheellinen. Mutta SILTI ohjeen loppuosa jäi vieläkin arvoitukseksi. Ei se auennut vaikka kuinka kokeilin ja keskityin. Mun mielestä tollanen ohje on jo huonosti kirjoitettu, huolimatta siitä, että en välttämättä aina tajua kaikkea.

Sain kuitenkin ihan ok lopputuloksen, kun tutkiskelin kuvaa ja älysin, mitä siinä viimeistelyssä haettiin.

Värimaailma ei ole mun lemppari, mutta eihän tämä mulle tullutkaan. Kantajalleen sopi oikein hyvin!





2 kommenttia:

  1. Hiano! Oli livenäkin se sun huivi.
    Hei sori kun mä tätä kautta, mut Sammyn sijaiseks on menossa nyt se sama joka on menossa koko syksykskin, tulee vähän tutustumaan. Mä vaan sähelsin juu nou...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei se mitään. Arvelinkin, että on muita järjestelyjä ja ihan hyvä niin, kun olen kolme viikkoa kiinni muussa pestissä. Samassa talossa kylläkin :)
      Ai teillä tulee syksyllä vaihtarit! No, on siihen vielä aikaa...

      Poista