sunnuntai 23. marraskuuta 2014

Super-sieni

Ei voi ihan sanoa, että nyt se on valmis, koska peittohan tästä piti tulla. Mutta peittoa siitä ei tule eli valmis sinäänsä ja jo annettukin veljelle lahjaksi. Tästä tuli siis insinöörin tietokoneellaistumispeitto jaloille. Tai päiväpeiton koriste. Tai matto.

Huoh. Pääasia, että tuli jotain ja näyttää se kyllä mun mielestä kivalta ja päässä alkaa hauskasti pimpottaa se Super Marion musiikki. Pääsispä pelaamaan!





Kokoa on tosiaan pienen maton verran.

Idea ja pikselikaavio täältä. Lankoina Novitan Miami ja valkoisessa ihan puuvillalanka kaksinkerroin.

Minä virkkasin neliöt ja sisko kiinnitti ne toisiinsa. Puoli vuorokautta ennen h-hetkeä saatiin homma glögin äärellä valmiiksi. Yllättävän paljon tollaseenkin simppeliin ilmestykseen menee aikaa. Seuraavaksi jotain pienempää ja nopeampaa, huh.





3 kommenttia:

  1. Vau!
    Mäkin löysin sun blogin ja on kyllä näyttäviä töitä!
    ...voisko sulta myös pyytää opetusta? ...täytyis meinaan oppia virkkaamaan vasenkätisesti, jotta voi opettaa vasenkätisiä lapsia...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee, kiva, kun löysit :)
      Ei sun tarvi mun mielestä oppia virkkaamaan vasenkätisesti, kauhee homma. Mäkin oon opettanut vasurilla mun oikeakätisiä. Enemmän se on sanallista ohjetta kuitenkin. Ja sit kun lapset rupee ohjeista virkkaamaan, niin kirjalliset ohjeet menee molempikätisille ja piirretyt ohjeet vaan kääntää peilikuvaksi. Helppoa :) Tsemppiä!

      Poista